Ticketmaster palauttaa lipun ostajalle lipun hinnan (ilman tilausmaksua, käsittely- ja toimitustapakulua). Tilanne on niin poikkeuksellinen ja koskee niin suurta määrää asiakkaita, että esitysten peruuntumiseen liittyvien toimenpiteiden käsittely tulee todennäköisesti vaatimaan huomattavan kauan aikaa. Toivomme siis kärsivällisyyttä lippujen palautuksen suhteen.
– Lippujen palautusta varten, Ticketmaster pyytää käyttämään alla olevaa lomaketta ja täyttämään kentät huolellisesti sekä liittämään lipun kuvat lomakkeen liitteeksi.
– Sähköisistä eTicketeistä palautetaan raha ainoastaan lipun ostajalle.
– Tilaisuuden peruuntuessa palautetaan vain lipun hinta, kaupan ehtojen mukaisesti. Palautus ei koske Ticketmasterin käsittely- tai toimitustapakuluja. Mikäli olette maksaneet liput luottokortilla tai Klarna-laskulla, tullaan palautus tekemään suoraan ostossa käyttämällenne luottokortille tai Klarna-laskulle
Palautuslomake suomeksi: HTTPS://BIT.LY/2JM1ORO
Palautuslomake englanniksi: HTTPS://BIT.LY/2LLAIWL
Pääsyliput voi palauttaa myös postitse osoitteella: Ticketmaster Suomi, PL
667, 00100 Helsinki. Kuoreen tulee liittää pääsylippujen lisäksi nimesi,
osoitteesi, puhelinnumerosi, pankkitilin IBAN -numero sekä mahdollinen
sähköpostiosoite. Ticketmasterin myyntipisteet löydät osoitteesta HTTP://WWW.TICKETMASTER.FI/HELP/OUTLETS.FI-FI.HTML
Yleisimmin kysyttyihin kysymyksiin Ticketmaster
vastaa FAQ sivulla HTTPS://HELP.TICKETMASTER.FI/HC/FI
Jokaista lipun ostanutta, jonka tiedot löytyvät lipunmyyntijärjestelmästä, lähestytään joko tekstiviestillä tai sähköpostitse.
Jos olet ostanut lipun Ticketmasterin myyntipisteestä tai Oulu10-palvelupisteistä, voit myös palauttaa lipun siihen pisteeseen, josta olet lipun hankkinut. Huomioithan, että osassa myyntipisteistä on rajallinen käteiskassa.